Bancuri de bancuri

Bancuri si glume pentru clipele voastre de relaxare

Ardelenii se hotarasc sa declare razboi Chinei.
La un moment dat unul dintre ei ii atentioneaza pe ceilalti:
- Ba, da'-s milioane!
- Da' chiar, ba, unde-i ingropam?



- Ioane, vaca ta fumeaza?
- No, da cum sa fumeze vaca?
- Atunci, ma, ti-o luat foc grajdu'



Un ardelean sta in parcul Garii de Nord.
In acest timp un individ care facea jogging se opreste
in fata lui si incepe sa faca flotari. Ardeleanu se uita sub el,
se uita deasupra lui, in fata, in spate si
dupa un timp exclama nedumerit:
- Apoi, fatuca a pleacat de mult !...



Stiti cum latra cainele ardelean? :
NO, HAU,HAU!



Doi ardeleni cinstesc intr-o seara. A doua zi se intalnesc la una mica:
Ion:
-No,tu cum ai ajuns acasa mai, Gheorghe?
-No,am mai cazut prin santuri, dar am ajuns. Dar tu Ioane?
-No, io mergeam pe mijlocul drumului si, deodata,
mi s-aridicat asfaltu-n cap si am dormit in picioare toata noaptea.



Doi ardeleni in gara, la ghiseul de bilete:
-Domnisoara, doua belete.
-Da, sigur, pana unde?
-Gheorghe, ii spuniem?
-Nu.
-Domnisoara, doua belete, va rog.
-Sigur, dar daca nu-mi spuneti unde mergeti, nu stiu cat sa va cer.
-Gheorghe, ii spuniem?
-Apai, spune-i.
-Noi merem la nunta.

Labels

Blog Archive